Tuesday 1 September 2009

KARYA SuLuNg SAYA!!!

SINOPSIS

Ardina, Diran dan Danish merupakan anak remaja yang mempunyai kecacatan fizikal,di sekolah mereka sentiasa diuji dengan pelbagai karenah rakan-rakan yang tidak menyukai kehadiran mereka. Ketiga-tiga remaja yang pintar itu datang daripada keluarga yang berbeza dan tidak mengenali di antara satu sama lain.Tiba-tiba ketiga-tiga mereka dianugerahkan setiap satu kelebihan yang tidak dapat diperoleh remaja lain yang sebaya dengan mereka. Pada suatu hari ketiga-tiga remaja tersebut tercampak di tempat yang berasingan di dalam satu benua yang sungguh asing. Mereka kemudiannya berhadapan pula dengan pari-pari bernama Erena, Elias dan Edora yang kelihatan comel dan melucukan. Ketiga-tiga pari itu membantu mereka melalui benua yang misteri itu Kata puteri Dilla mereka bertiga mempunyai misi dan tanggungjawab, demi Puteri Amanda dan Dillesia. Siapakah Puteri Dilla dan apakah kaitannya dengan Puteri Amanda?, Apakah yang dimaksudkan dengan Dillesia?. Sama-samalah kita menerokai alam misteri bersama – sama Ardina, Diran dan Danish dalam merungkai satu misi dan tanggungjawab.


Alhamdulillah karya sulung saya telah berjaya diterbitkan oleh Penerbit Karnadya Solutions. Jutaan terima kasih kepada semua yang menyokong sepanjang saya menulis karya yang pertama ini.

4 comments:

Fighter said...

tahniah atas penerbitan karya sulung ini...semoga dengan penerbitan karja sulung ini akan menambah keyakinan sayang untuk menerbitankan banyak lagi karya-karya selepas ini...

GERTAK SENGET said...

demo kawe rasa memang berbakat dalam penulisan .teruskan usaha anda. tapi org kite ning malas baca buku.sebab 2 kawe bila tengok demo,demo asyik dok merenung dan berfikir

Remy Ikmal said...

Tahniah dengan terhasilnya karya pertama ini akan menjadi pembakar semangat untuk terus menghasilkan karya lainnya di masa hadapan.

Mersik said...

Tahniah di atas kelahiran karya ini. Semoga terus berjaya.